Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі оқу жоспары
«Сарысу ауданы әкімдігінің білім бөлімі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«КЕЛІСІЛГЕН» «БЕКІТІЛГЕН»
«Сарысу ауданы әкімдігінің білім бөлімі» №1 педагогикалық кеңес хаттамаcы
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Мектеп директорының міндетін
басшысы: уақытша атқарушы:
...............................И.Баймағамбетов ........................ Г.Сыздықова «____»___________2020 ж. «____»___________2020 ж.
Байқадам Қашқынбаев атындағы
орта мектебінің 2020-2021 оқу жылына
арналған жұмыстық
оқу жоспары
Саудакент ауылы
Түсінік хат
Оқу жоспары – тиісті білім беру деңгейіндегі оқу пәндерінің тізбесі мен көлемін, оларды зерделеу тәртібі мен бақылау нысандарын регламенттейтін негізгі құжат.
Білім туралы Заң 1-бап, 47 пункт.
Жаңа оқу жылында мектепалды даярлық және 1-11 сыныптарда оқу процесін ұйымдастыруда «2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының әдістемелік нұсқау хатын (2020 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттама) басшылыққа алып, қамқоршылық кеңес отырысының келісімі және 28.08.2020ж. №1 педагогикалық кеңес шешімін негізге ала отырып,
1)мектепалды даярлық сыныптарында
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Жаңартылған білім беру мазмұнына көшкен сыныптар бойынша
- 1-4 -сыныптарда білім беру процесі:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500
бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4
қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604
бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
(2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115
бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу
бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен өзгерістер мен
толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы №564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Өзін-өзі тану» пәні бойынша 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген).
- 5-9, 10-11сыныптарда білім беру процесі
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы №105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі №352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі №281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәні бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндері бойынша негізгі орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (2020 жылғы 21 сәуірдегі №154 «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні бойынша енгізілген ӛзгерістермен»);
- «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы №216 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары.
- Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған білім берудің үлгілік оқу жоспары
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) (жалпы бағдарлама 1-11 сынып).
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2017 жылғы 18 тамыздағы №422 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) (5-9 сынып көмекші, ПДТ бағдарламалары ).
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2017 жылғы 24 қарашадағы №592 бұйрығы (1-4 сынып көмекші, ПДТ бағдарламалары).
4) Жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу жоспарларындағы вариативтік компонентті қоса алғанда, жалпы білім беретін мектептерде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы шекті көлемі
Барлық сыныптық, сыныптан тыс жұмыстардың (факультативтік, жеке және үйірме сабақтары) түрлерін қоса алғанда, білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлемі 1-сыныпта – 24 с., 2-сыныпта – 25 с., 3-сыныпта –29 с., 4-сыныпта –29 с.,
5-сыныпта –32 с., 6-сыныпта – 33 с., 7-сыныпта – 34 с., 8-сыныпта – 36 с., 9-сыныпта – 38 с., 10-сыныпта – 39 с., 11-сыныпта – 39 с. аспауы тиіс.
Ата-аналар комитеті және қамқоршылық кеңесінің келісімімен күнделікті өткізілетін сабақтар санын белгіленді.
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы №611 бұйрығы (2018 жылғы 28 қыркүйекте № ҚР ДСМ-20 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген).
- Кіріктіріліп оқыту:
- «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны 1-4-сыныптарда «Дүниетану» оқу курсының аясында; 5-9-сыныптарда «Дене шынықтыру» оқу курсының аясында; 10-11-сыныптарда «Алғашқы әскери дайындық» оқу курсының аясында жүзеге асырады. Өмір қауіпсіздігінің негіздері бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу процесі кезінде жүргізіледі.
- «Жол қозғалысы ережелері» оқу курсының мазмұны 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен, 5-8-сыныптарда аталған оқу курсы сыныптан тыс уақыттарда және сынып сағаттар есебінен әрбір сыныпта 10 сағат көлемінде іске асырылады.
- «Өлкетану» кіріктірілген курсының материалы 5-7-сыныптарда «Қазақстан тарихы», «Қазақ әдебиеті» (қазақ тілінде оқытпайтын мектептер үшін «Қазақ тілі мен әдебиеті»), «География», «Музыка» оқу пәндерінің аясында оқытылады.
- Вариативті сағаттардың бөлінуі:
- Вариативті компоненттен 9-сыныптар үшін ҚР Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі №281 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламалары бойынша «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсын оқытуға 1 сағат апталық жүктеме берілді.
- Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстанды әлеуметтік жаңғырту бағытындағы «Жалпыға ортақ Еңбек қоғамына қарай 20 қадам» бағдарламалық мақаласында берілген тапсырмаларды орындау мақсатында әзірленіп ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығын басшылыққа алып 9,10,11 -сыныптарда «Абайтану» курстары енгізілді.
Мектепалды даярлық сыныптарында 2020-2021 оқу жылында білім беру процесі келесі құжаттар мен материалдар негізінде жүзеге асырылады:
Мектепалды даярлықтың негізгі мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы, зияткерлік, дене дамуын, олардың білімді игеруге дайындығын қамтамасыз ету, оқу әрекетін меңгеру үшін балада тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру болып табылады.
Мектепалды даярлықтың негізгі міндеті-балалардың мектепте оқуға ынтасын және оған эмоциялық дайындығын қалыптастыру.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына және Үлгілік оқу жоспарына сәйкес мектепалды даярлық сыныптарында оқу жүктемесі 20 сағатты құрайды, оның ішінде 17 сағаты сабақтарға, 3 сағаты - вариативтік компонентке қарастырылған.
Вариативтік компонентке: Мектеп жасына дейінгі баланың жас ерекшелігін ескере келіп, түрлі тапсырмалар, нақты іс-әрекеттер арқылы дүниетанымын, ойлау қабілетін арттыру мақсатында «Логика негіздері», баланың қиялын ұштау, тіл байлықтарын арттыру, жағымды мінез-құлық қалыптастыру мақсатында «Ертегі елінде», ағылшын тілін ерте жастан үйрету, коммуникативтік даму біліктілігін арттыру, тәрбиеленушінің қызығушылығын ояту мақсатында «Ағылшын» таңдау курстары енгізілді.
Жалпы орта білім берудің бастауыш 2-4 сыныптары үшін вариативтік бөлімініңмектеп компонентіне: оқушыларға есептеулерді тез үйрену, стандартты емес және қызықты, қиындығы жоғары есептерді шапшаң есептеуге үйрету, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында 2, 3, 4 сыныптарда «Логикалық математика» таңдау пәндеріне 1 сағаттан берілді.
Оқушы компоненті: Әліпби әріптерін дұрыс ажырата білуді, орфографиялық нормаға сай жазуды меңгерту мақсатында 1 сыныпта «Көркем жазу», танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға бейімдеу, логикалық ойлау жүйесін арттыру мақсатында 1 сыныптарда «Қызықты математика», оқушылардың шығармашылық қабілеті мен қиялын дамытып, сөйлеу тілдерін, сөздік қорларын молайту мақсатында 2, 3 сыныпта «Тіл дамыту», ұлттық дүниетанымын, рухани асыл қазыналарын таныту мақсатында 3 сыныпта «Қазақтың ұлттық рухани қазынасы», зерттеу жұмыстарына мектеп қабырғасынан баулу мақсатында 4 сыныптарда «Жас зерттеушілер», сөз қадірін түсініп, көркем сөйлей білуге және сөздік қорын дамыту мақсатында 4 сыныптарда «Арнасы биік асыл сөз» таңдау пәндеріне 1 сағаттан берілді.
Негігі және жалпы орта білім беру деңгейлерінің 5-9 сыныптары үшін вариативтік бөлімінінің таңдау курсы:
Мектеп компонентінен: Ақпараттық құзыреттілігін арттыру мақсатында «Робототехника негіздері» (5 сыныптарға), материктер мен мұхиттардың ашылуына зор үлес қосқан зерттеуші-саяхатшылардың өмірі мен қызықты да қатерлі, қиын сапарлары, ашқан жаңалықтары, қалдырған еңбектері туралы жан-жақты мәліметтер беру мақсатында «Ұлы географиялық ашылулар» (5-сыныптарға), Ұлт саясатының стратегиялық бағытына тәуелсіздікті нығайту, біздің еліміздің тұтастығын сақтау, ары қарай тұтас мемлекет пен барлық қазақстандық қоғамның қалай дамуы мақсатында «Ұлы дала тарихы», материктер мен мұхиттардың ашылуына зор үлес қосқан зерттеуші-саяхатшылардың өмірі мен қызықты да қатерлі, қиын сапарлары, ашқан жаңалықтары, қалдырған еңбектері туралы жан-жақты мәліметтер беру мақсатында «Жер қабықтары», «Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер мен жануарлар әлемі» (6-сыныптарға), оқушылардың бойында ғылыми-жаратылыстану білімдерін, түсініктерін, функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру мақсатында «Әлем ғажайыптарына саяхат» (7-сыныптарға), физикалық жаттығуларда оқушының таным әрекетін дамыту мақсатында «Физикадан Tims және Pisa есептерін шығару жолдары», оқушылардың туған өлкенің қалыптасуы мен дамуын кешенді сипаттайтын тарихи, археологиялық, мәдени білімдерін қалыптастыру, тарихи ескерткіштері мен мәдени нысандары туралы дерекнамалық мәліметтерді жинақтау мақсатында «Туған өлке тарихы», (8-сыныптарға) 1 сағаттан берілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуір №115 бұйрығы негізінде 9-сыныбына арналған «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәніне мектеп компонентінен 1 сағат бөлінді. Абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түсіндіру мақсатында «Абайтану» (9 сыныптарға), Қазақстан энергетикалық ресурстарын пайдаланудың физикалық негіздерін ұғындыру мақсатында «Физикалық және техникалық модельдеу» (9-сыныптарға) 1 сағаттан берілді.
Оқушы компонентіне: Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру мақсатында «Шахмат» (5-сыныптарға), ақпараттық құзыреттілігін арттыру мақсатында «Робототехника негіздері» (6-сыныптарға), биология пәнін оқытуда үш тілді қолдана отырып оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыру және оқушылардың пәнге деген белсенділігін арттыру мақсатында «Basic of chemistry» (7-сыныптарға), «Әлемнің інжу маржаны» (8-сыныптарға), оқушылардың пәнге деген белсенділігін арттыру мақсатында «Қазақстанда туризмді дамыту жолдары» (9-сыныптарға) 1 сағаттан берілді.
Жалпы орта білім берудің 10-11 сыныптарда оқушыларға кәсіптік бағыт-бағдар беру мақсатында жаратылыстану-математикалық бағыты, математика-физика, биология-химия бағдары бойынша:
10, 11-сыныптарда оқытудағы басты ерекшелік білім алушыны нақты мамандануға және оның болашақ кәсіби қажеттіліктері мен болашақта таңдауы мүмкін мамандығына сәйкес стандартты және тереңдетілген деңгейлердің оқу пәндерін таңдауға бағыттау болып табылады.
Стандартты және тереңдетілген деңгейдегі пәндерді бейінді білім алушылардың өздерінің жазбаша түрде таңдау арқылы анықталды. Тереңдетілген пәндер ретінде биология, физика, стандарттық деңгейде «дүниежүзі тарихы» пәндері таңдалып алынды.
10-сыныбы үшін вариативтік бөлімінің оқушы компонентінің жеке және топтық курсынан: Физика пәнінен физикалық есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру және іскерліктерін жетілдіру мақсатында «Физикадан эксперименттік есеп шығару жолдары» 1 сағат, оқушыларға химиялық есептердің әдіс-тәсілдерін үйрете отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Химия пәнінен эксперименттік есептер шығару тәсілдері» 2 сағат, оқушылар әлем кереметтерін және Қазақстанның жеті керметін оқып үйрене отырып, танысады, меңгереді және білімдерін шыңдай түсу мақсатында «Туристік өлкетану» 1 сағат, Абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түсіндіру мақсатында «Абайтану» 1 сағат берілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің №296 бұйрығына 10-қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына 1 қосымша, жалпы орта білім беру деңгейінің 10-сыныптар үшін «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәнінен типтік оқу бағдарламасы ұсынылды. Осыған орай, оқу жоспарының вариативті бөлігінен «Оқу далалық жиыны» 1 сағат берілді.
11-сыныбы үшін вариативтік бөлімінің оқушы компонентінің жеке және топтық курсынан: Абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түсіндіру мақсатында «Абайтану» 1 сағат, оқушыларға химиялық есептердің әдіс-тәсілдерін үйрете отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Күрделілігі жоғары химия есептерін шығару жолдары» 2 сағат, физикалық процестер мен құбылыстар туралы ұғымдарды түрлі мазмұндағы есептерді шешу арқылы терең түсіндіру мақсатында «Физикадан күрделі есептерді шығару практикумы» 2 сағат, оқушыларға өз бетінше физикалық эксперименттер жүргізуге дағдыландыру, математикалық амалдарды физика пәнінен есеп шығаруға қолдана білуді үйрету мақсатында «Физикалық есептер шығару практикумы» курстарына 1 сағаттан берілді.
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 10 қазандағы
№556 бұйрығына 1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына 1-қосымша
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебінің мектепалды даярлық сыныптарының тәрбие мен оқытудың оқу жоспары
Қ/с | Білім беру салалары/ Ұйымдастырылған оқу қызметі | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | Жүктеме, сағат | ||
0 «А» | 0 «Ә» | Апталық | Жылдық | ||
І | «Денсаулық» | 3 | 3 | 6 | 192 |
1 | Дене шынықтыру | 2,5 | 2,5 | 5 | 160 |
2 | Қауіпсіз мінез-құлық негіздері | 0,5 | 0,5 | 1 | 32 |
ІІ | «Қатынас» | 5 | 5 | 10 | 320 |
3 | Сөйлеуді дамыту | 1 | 1 | 2 | 64 |
4 | Көркем әдебиет | 1 | 1 | 2 | 64 |
5 | Сауат ашу негіздері | 2 | 2 | 4 | 128 |
6 | Орыс тілі | 1 | 1 | 2 | 64 |
7 | Шет тілі | ||||
8 | Драма | ||||
ІІІ | «Таным» | 2,5 | 2,5 | 5 | 160 |
9 | Қарапайым математикалық ұғымдарды | 1 | 1 | 2 | 64 |
10 | Құрастыру | 0,5 | 0,5 | 1 | 32 |
11 | Жаратылыстану | 1 | 1 | 2 | 64 |
ІV | «Шығармашылық» | 5 | 5 | 10 | 320 |
12 | Cурет салу | 1 | 1 | 2 | 64 |
13 | Мүсіндеу | 1 | 1 | 2 | 64 |
14 | Аппликация | 1 | 1 | 2 | 64 |
15 | Музыка | 2 | 2 | 4 | 128 |
V | «Әлеумет» | 1,5 | 1,5 | 3 | 96 |
16 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 2 | 64 |
17 | Қоршаған ортамен танысу | 0,5 | 0,5 | 1 | 32 |
18 | Экология негіздері | ||||
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі | 25-30 минут | 25-30 минут | |||
Вариативтік компонент | 3 | 3 | 6 | 192 | |
1 | Логика негіздері | 1 | 1 | 2 | 64 |
2 | Ертегі елінде | 1 | 1 | 2 | 64 |
3 | Ағылшын | 1 | 1 | 2 | 64 |
Барлығы | 20 | 20 | 40 | 1280 |
Қазақстан Республикасы |
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған бастауыш білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары
Қ/с | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | Жалпы жүктеме, сағат | |||||||||
1 «А» | 1 «Ә» | 2 «А» | 2 «Ә» | 3 «А» | 3 «Ә» | 4 «А» | 4 «Ә» | апталық | жылдық | |||
Инварианттық компонент | ||||||||||||
I | Тіл және әдебиет | 10 | 10 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 86 | 2904 | |
1 | Сауат ашу | 6 | 6 | - | - | - | 12 | 396 | ||||
2 | Қазақ тілі | - | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 816 | ||
3 | Әдебиеттік оқу | - | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 612 | ||
4 | Орыс тілі (Я2) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 16 | 540 | |
5 | Шетел тілі | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 16 | 540 | |
II | Математика және информатика | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 6 | 6 | 6 | 40 | 1352 | |
6 | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 36 | 1216 | |
7 | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | |||||
III | Жаратылыстану | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | 406 | |
8 | Жаратылыстану | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | 406 | |
IV | Адам және қоғам | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 16 | 540 | |
9 | Дүниетану | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 | 270 | |
10 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 | 270 | |
V | Технология және өнер | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 16 | 540 | |
11 | Көркем еңбек | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 | 270 | |
12 | Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 | 270 | |
VI | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 24 | 810 | |
13 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 24 | 810 | |
Инварианттық оқу жүктемесі | 22 | 22 | 23 | 23 | 26 | 26 | 26 | 26 | 194 | 6402 | ||
Вариативтік компонент | ||||||||||||
Таңдауы бойынша сабақтар | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | 204 | |||
Логикалық математика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | 204 | ||||
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 14 | 472 | ||
Қызықты математика | 1 | 1 | 2 | 66 | ||||||||
Көркем жазу | 1 | 1 | 2 | 66 | ||||||||
Тіл дамыту | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 136 | ||||||
Қазақтың ұлттық рухани қазынасы | 1 | 1 | 2 | 68 | ||||||||
Жас зерттеушілер үйірмесі | 1 | 1 | 2 | 68 | ||||||||
Арнасы биік асыл сөз | 1 | 1 | 2 | 68 | ||||||||
Вариативтік оқу жүктемесі | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 20 | 676 | ||
Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі | 24 | 24 | 25 | 25 | 29 | 29 | 29 | 29 | 214 | 7228 | ||
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 4 қыркүйектегі
№441 бұйрығына 4-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№500 бұйрығына 16-қосымша
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебінің
2020-2021 оқу жылына арналған оқу жоспары (5-8 сыныптар)
Қ/с | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | ||||||||||||||
5 «А» | 5 «Ә» | 6 «А» | 6 «Ә» | 7 «А» | 7 «Ә» | 8 «А» | 8 «Ә» | |||||||||
Инварианттық компонент | ||||||||||||||||
I | Тіл және әдебиет | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | |||||||
1 | Қазақ тілі | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | |||||||
2 | Қазақ әдебиеті | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | |||||||
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
4 | Шетел тілі | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
II | Математика және информатика | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||
5 | Математика | 5 | 5 | 5 | 5 | - | - | - | - | |||||||
6 | Алгебра | - | - | - | - | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
7 | Геометрия | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||
8 | Информатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
III | Жаратылыстану | 2 | 2 | 2 | 2 | 7 | 7 | 8 | 8 | |||||||
9 | Жаратылыстану | 2 | 2 | 2 | 2 | - | - | - | - | |||||||
10 | Физика | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||
11 | Химия | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | 2 | |||||||
12 | Биология | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||
13 | География | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||
IV | Адам және қоғам | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||
14 | Қазақстан тарихы | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||
15 | Дүниежүзі тарихы | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
16 | Құқық негіздері | - | - | - | - | - | - | - | - | |||||||
17 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
V | Технология және өнер | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
18 | Музыка | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | - | - | |||||||
19 | Көркем еңбек | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
VІ | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
20 | Дене шынықтыру | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
Инварианттық оқу жүктемесі | 29 | 29 | 29 | 29 | 32 | 32 | 33 | 33 | ||||||||
Вариативтік компонент | ||||||||||||||||
2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | |||||||||
Робототехника негіздері | 1 | 1 | ||||||||||||||
Ұлы географиялық ашылулар | 1 | 1 | ||||||||||||||
Жер қабықтары | 1 | 1 | ||||||||||||||
Ұлы дала тарихы | 1 | 1 | ||||||||||||||
Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер мен жануарлар әлемі | 1 | 1 | ||||||||||||||
Әлем ғажайыптарына саяхат | 1 | 1 | ||||||||||||||
Туған өлке тарихы | 1 | 1 | ||||||||||||||
Физикадан Tims және Pisa есептерін шығару жолдары | 1 | 1 | ||||||||||||||
Жеке және топтық жұмыстар | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Робототехника негіздері | 1 | 1 | ||||||||||||||
Basic of chemistry | 1 | 1 | ||||||||||||||
Шахмат | 1 | 1 | ||||||||||||||
Әлемнің інжу маржаны | 1 | 1 | ||||||||||||||
Вариативті оқу жүктемесі | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | ||||||||
Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі | 32 | 32 | 33 | 33 | 34 | 34 | 36 | 36 | ||||||||
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 4 қыркүйектегі
№441 бұйрығына 4-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№500 бұйрығына 16-қосымша
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебінің
2020-2021 оқу жылына арналған оқу жоспары. (9 сыныптар)
Қ/с | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны | |
9 «А» | 9 «Ә» | ||
Инварианттық компонент | |||
І | Тіл және әдебиет | 11 | 11 |
1 | Қазақ тілі | 2 | 2 |
2 | Қазақ әдебиеті | 3 | 3 |
3 | Орыс тілі мен әдебиеті | 3 | 3 |
4 | Шетел тілі | 3 | 3 |
ІІ | Математика және информатика | 6 | 6 |
5 | Математика | - | - |
6 | Алгебра | 3 | 3 |
7 | Геометрия | 2 | 2 |
8 | Информатика | 1 | 1 |
ІІІ | Жаратылыстану | 8 | 8 |
9 | Жаратылыстану | - | - |
10 | География | 2 | 2 |
11 | Биология | 2 | 2 |
12 | Физика | 2 | 2 |
13 | Химия | 2 | 2 |
ІV | Адам және қоғам | 5 | 5 |
14 | Қазақстан тарихы | 2 | 2 |
15 | Дүниежүзі тарихы | 1 | 1 |
16 | Құқық негіздері | 1 | 1 |
17 | Өзін-өзі тану | 1 | 1 |
V | Технология | 1 | 1 |
18 | Көркем еңбек | 1 | 1 |
VІ | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
19 | Дене шынықтыру | 3 | 3 |
Инварианттық оқу жүктемесі | 34 | 34 | |
Факультативтер, таңдау курстары | 3 | 3 | |
1 | Зайырлылық және дінтану негіздері | 1 | 1 |
2 | Абайтану | 1 | 1 |
3 | Физикалық және техникалық модельдеу | 1 | 1 |
Жеке және топтық консультациялар, дамытушылық сипаттағы сабақтар | 1 | 1 | |
1 | Қазақстанда туризмді дамыту жолдары | 1 | 1 |
Барлығы: | 38 | 38 |
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 15 мамырдағы
№205 бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына
122-қосымша
Жалпы орта білім берудің типтік оқу жоспары
Жаратылыстану-математикалық бағыты. Математика-физика, биология-химия бағдары
Қ/с | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
10-сынып | ||
І. Инварианттық компонент (базалық) | ||
Бейіндік пәндер | ||
І | Математика және информатика | 6 |
1 | Алгебра және анализ бастамалары | 4 |
2 | Геометрия | 2 |
3 | Информатика | 2 |
4 | Қазақ тілі | 1 |
5 | Қазақ әдебиеті | 2 |
6 | Орыс тілі мен әдебиеті | 2 |
7 | Ағылшын тілі | 3 |
8 | Қазақстан тарихы | 2 |
9 | Өзін-өзі тану | 1 |
10 | Дене шынықтыру | 3 |
11 | Алғашқы әскери және технологиялық дайындық | 1 |
Оқу жүктемесі | 23 | |
Тереңдетілген деңгей | ||
11 | Физика | 4 |
12 | Биология | 4 |
Стандарттық деңгей | ||
13 | Дүниежүзі тарихы | 2 |
Инварианттық оқу жүктемесі | 33 | |
Вариативтік компонент | ||
Жеке және топтық сабақтар | 6 | |
1 | Абайтану | 1 |
2 | Химия пәнінен эксперименттік есептер шығару тәсілдері | 2 |
3 | Физикадан эксперименттік есеп шығару жолдары | 1 |
4 | Туристік өлекетану | 1 |
5 | Оқу далалық жиыны (АӘТД) | 1 |
Барлығы: | 39 |
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2019 жылғы 15 мамырдағы
№205 бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына
122-қосымша
Жалпы орта білім берудің типтік оқу жоспары
Жаратылыстану-математикалық бағыты. Математика-физика, биология-химия бағдары
Қ/с | Білім салалары және оқу пәндері | Сыныптар бойынша апталық сағат саны |
11-сынып | ||
І. Инварианттық компонент (базалық) | ||
Бейіндік пәндер | ||
І | Математика және информатика | 6 |
1 | Алгебра және анализ бастамалары | 4 |
2 | Геометрия | 2 |
3 | Информатика | 2 |
4 | Қазақ тілі | 1 |
5 | Қазақ әдебиеті | 2 |
6 | Орыс тілі мен әдебиеті | 2 |
7 | Ағылшын тілі | 3 |
8 | Қазақстан тарихы | 2 |
9 | Өзін-өзі тану | 1 |
10 | Дене шынықтыру | 3 |
11 | Алғашқы әскери және технологиялық дайындық | 1 |
Оқу жүктемесі | 23 | |
Тереңдетілген деңгей | ||
11 | Физика | 4 |
12 | Биология | 4 |
Стандарттық деңгей | ||
13 | Дүниежүзі тарихы | 2 |
Инварианттық оқу жүктемесі | 33 | |
Вариативтік компонент | ||
Жеке және топтық сабақтар | 6 | |
1 | Абайтану | 1 |
2 | Күрделілігі жоғары химия есептерін шығару жолдары | 2 |
3 | Физикадан күрделі есептерді шығару практикумы | 2 |
4 | Физикалық есептер шығару практикумы | 1 |
Барлығы: | 39 |